جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

آموزشی تزریق چربی

تزریق چربی به صورت یا دست یکی از پرطرفدارترین عمل‌های زیبایی است. عمل پیوند چربی یا تزریق چربی به وسیله انتقال سلول‌های چربی از موضعی با حجم بالای چربی به بخش دیگر انجام می‌شود. به عبارتی به بخشی از بدن که لایه چربی زیر پوست آن تحلیل رفته است، چربی تزریق می‌شود. تزریق چربی با مزایای زیادی همراه است که از جمله آن باید به افزایش جوان‌سازی و روشن‌سازی ناحیه تزریق شده اشاره کرد. علاوه بر این چربی نسبت به فیلر از ماندگاری بیشتری برخوردار است و از همان بافت چربی متقاضی جهت تزریق چربی استفاده می‌شود. همین مزایا باعث شده تا افراد زیادی به سراغ تزریق چربی به صورت یا پشت دست بروند.

مراحل تزریق چربی به بدن

در مرحله اول پزشک باید چربی را از یک نقطه از بدن همچون شکم یا ران خارج نماید. ناحیه مورد نظر مورد بی‌حسی قرار می‌گیرد تا فرد هیچ دردی را احساس نکند. استخراج چربی به کمک مکنده و دستگاهی به نام کانولا صورت می‌گیرد.

پس از استخراج چربی نوبت به آماده‌سازی آن است. چربی‌ها در آزمایشگاه پالایش شده و در نهایت در سرنگ‌های مخصوصی آماده تزریق می‌شوند.

ناحیه‌ای که قرار است مورد تزریق چربی قرار بگیرد، در ابتدا ضد عفونی و سپس بی‌حس می‌شود. پس از این کار مقداری چربی (بسته به صلاح‌دید پزشک) به ناحیه تزریق می‌شود.

انواع روش تزریق چربی به صورت

تزریق چربی به صورت با استفاده از روش‌ها و تکنیک‌های مختلفی قابل انجام است. پزشک یا جراح زیبایی باید با توجه به شرایط و نیازهای هر بیمار بهترین متد تزریق چربی را در نظر بگیرد. در خصوص مهم‌ترین انواع روش‌های تزریق چربی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

در این تکنیک چربی از بخش‌ مورد نظر استخراج شده و پس از پالایش به زیر پوست تزریق می‌شود. این تکنیک یک روش کم تهاجمی و طبیعی است که بیشتر جهت افزایش حجم و جوانی صورت استفاده می‌گردد.

این تکنیک مشابه با تکنیک لیپوفیلینگ است. با این تفاوت که چربی پالایش شده به شکل نانوفتینگ به زیر پوست تزریق می‌شود. تکنیک نانوفتینگ هم یک روش کم تهاجمی است که بیشتر جهت ترمیم نواحی ناهموار و خطوط صورت استفاده می‌شود.

دوره آموزشی تزریق چربی

جراحان زیبایی که قصد دارند از طریق تزریق چربی به صورت یا پشت دست کسب درآمد کنند، میتوانند در دوره‌های آموزشی تزریق چربی شرکت نمایند. در این دوره‌ها یا کارگاه آموزشی تزریق چربی مباحث مختلفی آموزش داده می‌شود. البته سرفصل‌های این دوره در تمام مراکز به یک صورت نبوده و ممکن است در مواردی با هم تفاوت داشته باشند.

سرفصل دوره آموزشی تزریق چربی

هزینه دوره آموزشی تزریق چربی

هزینه دوره آموزشی تزریق چربی به صورت و دست بر اساس عوامل مختلفی تعیین می‌ود. از جمله:

کارگاه آموزشی تزریق چربی مناسب چه افرادی است؟

دوره آموزش تزریق چربی به صورت و دست برای پزشکان و جراحان زیبایی مناسب است. افرادی که قصد دارند به آموزش این دوره پرداخته و به کسب درآمد از این طریق بپردازند، باید مدرک تحصیلی خود را ارائه نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *